سیاه مشق های بازی سازی

سعی میکنم بازی ساختن را یاد بگیرم. می خواهم این جا مسیر این کار را، همه ی تلاش های موفق و ناموفقم را، بنویسم.

سیاه مشق های بازی سازی

سعی میکنم بازی ساختن را یاد بگیرم. می خواهم این جا مسیر این کار را، همه ی تلاش های موفق و ناموفقم را، بنویسم.

سیاه مشق های بازی سازی

سیاه مشق شیوه ای از خوشنویسی است که در ابتدا به دلیل کمبود کاغذ برای تمرین خوشنویسی ایجاد شد و در آن خوشنویس با نوشتن برخی حروف، کلمات و جملات به‌صورت تکراری یا متقاطع، کمپوزیسیون ویژهٔ خود را خلق می‌کند. در سیاه مشق ایجاد یک فضای منحصر به فرد برای هنرمند بیش تر از انتقال مفهوم شعر یا جمله نگارش شده اهمیت دارد

solid-void theory، نظریه ی شکل زمینه را در فضای سه بعدی صورتبندی می کند. این نظریه توضیح می دهد که فضاهای سه بعدی که به طور ضمنی، از قرار دادن حجم های سه بعدی شکل می می گیرند، به اندازه ی این حجم ها، چه بسا بیشتر  از آن ها اهمیت دارند.
یک فضای سه بعدی، یک فضای مثبت نامیده می شود اگر که شکل مشخص و احساس مرز داشتن بین داخل و خارج را داشته باشند. فضاهای مثبت می توانند با راه های بی شماری، به طور مثال نقطه، خط، صفحه، احجام سه بعدی، درختان، خطوط ساختمان ها، ستون ها، دیوار ها، شیب زمین و ... ایجاد شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی